Поточний середній ремонт 47 км автошляху М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка набирає обертів. Ця дорога є головним об’єктом Великого будівництва 2021 в Тернопільській області, адже вона увійде до нового маршруту М-30 Стрий – Ізварине. Дорога Єдності М-30 буде найдовшою в країні. Створення нової дороги буде присвячено 30 річниці Незалежності України.
На мосту в селі Підгороднє стартувало бетонування мосту
Вирівнюючий 10-сантиметровий шар крупнозернистого асфальтобетону влаштовано на 1 смузі руху дороги Р-39 Броди – Тернопіль на відрізку біля санаторію «Барвінок». Попередньо на 3 км відфрезували зношене покриття та провели укріплення основи дороги методом холодної регенерації. Сьогодні проводиться влаштування асфальтобетону на сусідній смузі руху. Протяжність ділянки, на якій працює спецтехніка становить 3 км.
Поточний середній ремонт маршруту Тернопіль – Бережани просувається: з 6 квітня, відколи стартувало фрезування старого зношеного покриття, вдалося охопити 5 км. Паралельно триває ремонт штучних споруд у с. Підгороднє та с. Почапинці.
Береги річки Серет вже з’єднали балками прогонової будови. Мостобудівники завершили монтаж 21 балки на мосту в селі Лисівці (траса Р-24 Татарів – Косів – Коломия – Кам’янець-Подільський). Наступним етапом стане бетонування шкафних стінок штучної споруди.
Через мінливу погоду на Тернопільщині Велике будівництво сьогодні – на паузі. Та роботи активно проводилися на вихідних та учора. Розповімо вам про те, як просувається ремонт маршруту Т-20-10.
На маршруті Тернопіль – Бережани сьогодні почали знімати старе зношене покриття. Дві фрези працюють на 1,2-кілометровому відрізку у межах села Підгороднє під Тернополем. Підрядна організація виконує поточний середній ремонт автошляху, котрий передбачає укріплення основи, влаштування двох шарів асфальтобетону, тротуарів та освітлення у населених пунктах та засоби організації безпеки руху.
Поточний середній ремонт дороги до Карпат у розпалі: паралельно проводимо фрезування, регенерацію та асфальтування. Підрядна організація розпочала роботу від Дарахівського перехрестя і рухається до межі з Прикарпаттям. Сьогодні спецтехніка – між Дараховом та Старою Брикулею.
Ремонт мосту через річку Серет на трасі Р-24 Татарів – Косів – Коломия – Кам’янець-Подільський продовжується. Мостобудівники проводять монолічення опорних конусів та влаштування опалубки на шкафні стінки.
Перші 1,5 кілометри покриття року: на трасі Н-18 у суботу стартувало влаштування асфальтобетону