Служба автомобільних доріг
у Тернопільській області

» Прес-центр » новини » До уваги водіїв: з 1 червня 2019 року вводиться обмеження руху для вантажівок

До уваги водіїв: з 1 червня 2019 року вводиться обмеження руху для вантажівок

Служба автомобільних доріг у Тернопільській області повідомляє, що з метою збереження проїзної частини автомобільних доріг області від руйнування великоваговими транспортними засобами у період спекотної погоди при температурі повітря більше 28°C з 01.06.2019 року на дорогах загального користування державного значення області вводиться тимчасове обмеження руху автотранспортних засобів загальною вагою понад 24 тонни та навантаженням на вісь більше ніж 7 тонн з 10 до 22 години включно.

Обмеження діятиме по наступних автошляхах:

М-09 Тернопіль-Львів-Рава-Руська

км 1+521 – 40+338

М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знамянка

км 78+754 – 193+209

М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече

км 237+754 – 446+641

Н-02  /М-06/-Кременець-Біла Церква-Ржищів-Канів-Софіївка

км 20+778 – 90+758

Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль

км 33+811 – 106+769

Р-24 Татарів-Косів-Коломия-Борщів-Кам’янець-Подільський

км 177+894–236+618

Р-26 Острог-Кременець

км 32+800-75+860

Р-41 Обхід м. Тернополя

км 0+000-12+441

Р-43 /М-19/-Ланівці- /Н-02/

км 0+000 – 56+204

Т-20-01 Бучач -Чортків-Скала-Подільська

км 0+000 – 78+009

Т-20-02 Тернопіль-Скалат-Жванець

км 0+000 – 175+900

Служба автомобільних доріг у Тернопільській області звертається до громадян: важливим є не лише ремонт, а й правильна експлуатація автошляхів. Дороги є спільною власністю, тож піклування про них – теж є спільним завданням. По всій території України з 1 червня діятиме температурний режим. Вантажівки понад 24 тони не мають права пересуватись дорогами Тернопільщини, коли на вулиці – понад 28 градусів тепла. Спеку усі вантажівки зобов’язані перебути на майданчиках для відстою. По кілька таких є у кожному районі Тернопільської області.  

Під впливом температури повітря понад 28 градусів дорожнє покриття нагрівається до критичних температурних показників, внаслідок чого конструкція дорожнього одягу під впливом динамічного навантаження різко втрачає опорну здатність. Рухаючись такою дорогою великоваговий транспорт лишає на ньому свій слід – глибокі колії, через які утворюються тріщини, а згодом і вибоїни.